عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

تنها گلی که چیدم!

 

 

  تنها گلی که چیدم!  

 

از میان هزاران باغ و بوستانی که بوی عطر و شادی را می دادند ،

از همان باغ که عطر شادی و زندگی را می داد و انگار همان بهشت بود...!

در بین انبوه گلهای شاد و رنان ، گلهایی که قد برافراشته و تازه شکوفه زده بودند

آری من همان کسی بودم که تنها حق داشتم یک شاخه گل را از میان آن همه

گلهای یاس و خندان بچینم و برایش هوا باشم تا بتواند نفسی راحت بکشد..

برایش خورشید باشم تا از گرمای آن بهره ببرد و شکوفا و شکوفاتر شود..

برایش همان چشمه و آب زلال باشم تا پژمرده و پر پر نشود...

آری من همان گل یاس را از آن بوستان که با بهشت فاصله ای اندک داشت ، چیدم

با تمام وجود و با احساسی غوغایی شاخه گل سپید را در دستان خود فشردم و

در رویاهای خودم غرق شدم ...

در فکر این بودم که شاید از دستی که آن را از شاخه اش جدا کرده دلگیر است ؛

شاید دلش برای خاکی که در در دل آن کاشته شده بود و مدتهای

زیادی را که به حال و هوای آن عادت کرده بود تنگ است...

همچنان که اشک از چشمهانم مانند باران از دل آسمان می بارید ؛

خیره به گل یاسی بودم که با لرزه در دستانم نگه داشته و برایش تنها اشک می ریختم !

برای رها شدن از دلتنگی و حرف ناگفته خود بار دیگر به همان باغ آرزوها ، باغ رویاها

و همان مکانی که خانه شاخه گلی بود که در دستانم فشرده بودم ، رفتم

و با تمام وجودم فریاد زدم و عهد بستم که :

اولین و آخرین شاخه گل یاسی بود که از میان تمامی باغهای پر از یاس و شبنم چیدم

 

آری اولین و آخرین شاخه گل

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی جمعه 29 دی 1385 ساعت 09:58 ب.ظ

سلام .

خیلی وقت بود منتظر صفحه نظراتتون بودیم ...

وبلاگ فوق العاده خوب و عاشقانه ای دارید .

متنهاتون خیلی عاشقانه هستش ... موفق باشید آقا شهرام

ممنون دوست عزیز - شاد باشید

میترا چهارشنبه 4 بهمن 1385 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام شهرام جان
من اولین باره که به وبلاگت می یام
می خوام بگم وبلاگت خیلی قشنگه می دونی یه جورایی حرف دل جوان هاست
باز هم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد