عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

دیدار

                                                                       دیـدار...



مدتها بود آرزو به دل ، در حسرت دیدار تو روزها را تک تک ، می شمردم ...


شب می رسید ، در آسمان می جستمت ،


روز که می شد تو را گم می کردم ؛


 آن قدر روشن بودی و مهتابی که نقابت فقط در شب ها رخ می کِشید ...


 به راستی چقدر تو مهربانی که خدا تو را برایم نشان داده ؛


به راستی چقدر عین ماهِ شبها می درخشی ،


تو چقدر با همه فرق داری ...


باورت می شود که از خود بی خود می شوم ، وقتی تو را می بینم  ؟


باورت می شود دیدار تو برایم لذتی چندهزار ساله رقم می زند !


دیدارت برایم یک دنیا می ارزد ،


شکر می کنم از خدای مهربانم  که تو را برایم تقدیر می زند ...


تقدیر من و تو را چه زیبا می زند ؛


زندگی را چه زیبا می آفریند ...


ای نفس های من ، به عشق تو زنده ام ؛


به عشق دیدار تو لحظه به لحظه عمرم را سپری می کنم


 ثانیه ها را می شمارم که لحظه دیدارمان خیلی زود فرا برسد ؛


خدا نکند که کسی تو را از من بگیرد ...





دانلود دکلمه متنِ دیــدار ( کــلیـــک کنــیـــد )

بـا صــدای شـهــرام دانــش

©

نویسنده شهرام دانش

Writen By  Shahram Danesh


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد