عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

شهر سوخته عشق

 

شهر سوخته عشق !

 

 

مهربانم آن زمان که آمدی ، آن دلی که معشوق عشق تو شد من بودم !

 

 

آن چشمی که سحرگاهان برای تو اشک ریخت ، چشمهای گریان من بودند 

 

 

چه گریه هایی که برای تو در سکوت سردم از گونه هایم بر زمین جاری نگشتند!

 

 

گریه های من ، قطره هایی از دریای عشق را برای دریای زندگی هدیه کرد ...

 

 

گریه هایی که عشق تو را ، مهر و محبت تو را و حسرت دیدار تو را می ساختند

 

 

اشک ریختم و همچنان اشک ریختم و برای تو مهربانترینم گریه کردم و ...

 

 

و اکنون موج ساحل زندگیم ، طوفان دریای دهکده عشقم و دریای عشقم تویی

 

 

یادگار عاشقیم ، ای نفس های من ، چه گرمای تندی دارد این آتش عشق تو!

 

 

گرمایی که گرمتر از گرمای خورشید می باشد ... خورشید در مقابل گرمای

 

 

عشق تو سردتر و بی عاطفه تر می باشد .

 

 

ماه شب ها را نمی خواهم ! مهتابی در آسمانهای شبها نمی جویم

 

 

ماه من نگاه سپید تو است ! مهتاب من آن آسمان ابری دلت می باشد

 

 

در انتظار طلوع خورشید می باشم و می شمارم ثانیه های باقی این انتظار را!

 

 

خورشید از اوج همان آسمان بالای سرمان که  آبی و بی کران است طلوعی

 

 

درخشان خواهد کرد و فاصله های اندک من و تو دیگر پایان خواهد یافت...

 

 

قصه عشق من و همان شاهزاده قصر زندگیم ثبت خواهد شد در دفتر تاریخ!

 

 

مهر و محبت تو و عشق پایدار تو ، عشق لیلی و مجنون را کنار خواهد انداخت!

 

 

و در کنار شهر عشق ، شاهزاده قصر زندگیم روبر رویم خواهد ایستاد ...

 

 

و این دو کبوتر عاشق با دو بال خونین خود دور خواهند شد از این سرزمینها

 

 

من و تو به شهر سوخته عشق خواهیم رفت ، آری شهر سوخته و سیاه عشق

 

 

شهری است که در آن عشق نیز معنای خود را از دست می دهد ...

 

 

دیاری نیست که عاشقان به عشقان دل ببندند ، جانشان را فدای هم کنند

 

 

دیگر این واژه ها در آن شهر معنایی ندارد  بلکه روح برای روح باقی می ماند...

 

 

این واژه های شیرین همان قصه من و تو را می رسانند ، آری روح من همان روح تو!

 

 

 بهار زندگیم ، تکه کلام من در زبانم ، به شهر دلم وارد شو ...

 

نزدیک و نزدیک تر بیا به شهر عشقم  تا رها شویم به همان شهر سوخته عشق !

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد