عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

باور داشته باش

 باور داشته باش

ای آنکه در سکوت شبانه ام مرا دلگرم به زندگی کرده ای ، تن خسته ام از آتش

عشقت سوخته و تار و پود شده است !

ای ناجی قلب سوخته ام من تو را می خواهم

اگر تا به حال به پیشت نیامده ام این را بدان که عشقم را دوست داشته ام !

ای گونه های سرخ شقایق ، و ای قطره های سرد یک عاشق

من عشقم را واقعا دوست می دارم

اگر دوست نمی داشتم عشقم را این کلام مقدس را نیز بر زبان نمی آوردم و زمزمه اش نمی کردم

عزیز راه دورم ، همسفر من در سفر ابدیم به دیار عشق ، دوستت دارم


خورشید من در آسمانهایی ، ستاره شبهای سیاه و تاری!

وجودی هستی که همیشه و هر لحظه در خاطرم زنده ای !

عشقت در خاطرم غوغا می کند ... چه غوغایی که به پا نمی کند

دوستت داشته ام و خواهم داشت چون معنی عشق ، محبت و دوست داشتن را از

نگاه تو خوانده ام و در خود باور کرده ام !

اگر تو نبودی ، اگر نگاه خیست نبود و اگر قلب سرخت نبود ، من نیز در زندگی

هیچ و پوچ بودم و معنی عشق تا به حال برایم گنگ و بی مفهوم مانده بود !

اگر عشقت نبود این واژه هیچگاه در ذهنم مجسم نمی شد و غوغا به پا نمی کرد

اگر سخنان زیبای تو نبود ، معنای عشق را هیچگاه از ته دل درک نمی کردم

و محبت را در خودم احساس نمی کردم .

اگر دلگرمی های تو نبود ، اگر سکوتهای معنی دار تو نبود ، زندگی برایم پوچ و بی معنی بود !

و تا به حال به دشتهای بی انتها و بی نقش و نگار رها شده بودم،

همچو پرنده در دام زندگی اسیر بودم ... چقدر تو عزیزی برای این قلب پر تپشم!

همسفر من در جاده و صحرا ، ماه من در شبها ، زیباترین نامها :

                                               می خواهم با تو باشم و در کنار تو  

ای عشق من تو چه احساسی داری ، آیا این دل بی قرارم را که در انتظار روزی است که با تو باشد

و به همراه تو خوشبخترین روزهای زندگیش را به تجربه کند، دوست می داری !؟

آیا مثل من شبها ستاره های آسمانها را دسته دسته می چینی و در سبدی می گذاری

تا آن روز که  دست هایت را در دستهایم گذاشتم برایم هدیه دهی ؟!..

بی شک چنین خواهد بود ... چون همیشه گفته ام و باز بر زبان می آورم :

دوستت دارم

پس تو نیز همان کسی باش که صدای تپش قلبم را می شنود و برایم چشم به انتظار است

آری باور داشته باش که من همه این صداقتها و لیاقت ها را برای دوست داشتنت دارم

پس همیشه بر زبانم جاری است که دوستت دارم ، باور داشته باش ای همدم روزها و شبهایم

 

       

 

نظرات 1 + ارسال نظر
روح الله جمعه 21 دی 1386 ساعت 08:23 ق.ظ http://09173788633blogfa.com

سلام
وب قشنگی دارید
وقت کردی یه سری هم بیا پیش ما ببین کارامونو خوب انجام میدیم یا نه؟
راستی آهنگ وب تو خیلی قشنگه.آدرسشو به من نمیدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد