عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

عشق ؛ فراتر از عشق

عشق فراتر از عشق متنهای عاشقانه تصاویر عاشقانه داستان عاشقانه دلتنگی ها عشق بی همتا

لحظه جدایی

 

 

حلول ماه مبارک رمضان بر ایرانیان عزیز و مسلمانان جهان مبارک باد. 

از  آفریننده این ماه زیبا و پر برکت نیز آرزومند مستجاب دعاها و نییت های پاک شما هستیم

لحـظه جـدایـی

 

رسید آن لحظه شور و غم انگیز زندگی ، لحظه ای که باید از همسفر زندگیم خداحافظی کنم ،

رسید آن لحظه که باید از یار همیگشی قلبم جدا شوم .... خداحافظی کنم !

رسید آن لحظه ای که کاش در اعماق تاریک و سرد زندگی محو می شد و به سر نمی رسید .

 لحظه ای رسیده است که باید از همسفر رندگی برای همیشه خداحافظی کنم.

چگونه فراموش کنم آن روزها را ؟ چگونه قید آن روزهای خوش و شادی قلب همیشه شادمان

 را فراموش کنم ؟ چگونه دوری همسفرم را و یار همیگشی خود را تحمل کنم !

یاری که خاطره های خوش و دل انگیزی را از او به یادگار در قلب سوخته ام نگه داشته ام!

از این پس همسفر من تنهایی و سکوت سرد زندگی خواهد بود . از این پس راهی دشتهای

بی خاطره و تلخ خواهم شد .

 

از من نخواهید که ترک یار کنم ، ترک دیار کنم ، من به یارم دل بسته ام !!

من به دیار عاشقان عادت کرده ام ! همسفر زندگیم تنها سفر خواهد کرد ، کوله بارش را تنها

و بدون من خواهد بست ، به آن سوی آسمانهای بی کران پر خواهد کشید ...

چه کنم که دوستش می دارم ، چه کنم که زندگی من است و عشق پاک من است !

چگونه دل از فرشته ای بزنم که در لحظه های همیشه زرد و خشک زندگی  بهار را به من

 هدیه کرد ، عشقش را با من و برای من تقسیم کرد ، برای من زمزمه تنهاییم را

دوباره زنده کرد !!!

 

نمی توانم از مهربانی و از محبت های بی دریغ او که همیشه به یاد من بوده است ،

 غافل شوم و از یادم ببرم ...!   آن لحظه که همسفر زندگیم از من جدا خواهد شد ،

بی شک همان لحظه ی تلخ زندگی من خواهد بود ...  که دیگر مجالی برای ادامه زندگی

 نخواهم داشت ،  دیگر روانه سرزمین هایی که در آن سردر گم می شوی ، خواهم شد !!!

و باز رسید آن لحظه ای که قلب دو شبنم سوار بر گلهای شادی آفرین زندگی ،

 از دوری همدیگر خواهد شکست ، رسید آن لحظه ای که دو همسفر همیشه خوشبخت زندگی 

 در نیمه راه زندگی فاصله ای در میان آنها غوغایی بر پا خواهد کرد ، آنها را از یاد همدیگر و از

 دفتر خاطرات همدیگر پاک پاک خواهد کرد ...

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد